دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی طرز نگاهت

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی طرز نگاهت

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی به نام طرز نگاهت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Shahrum Kashani   Tarzeh Negahet دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی طرز نگاهت

 

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی طرز نگاهت

———————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Shahrum Kashani – Tarzeh Negahet

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shahrum Kashani – Tarzeh Negahet

————————————-

متن آهنگ شهرام کاشانی طرز نگاهت

بازم دوباره دعشقمو واست ترانه میکنم واسه دوباره خوندنم تو رو بهانه میکنم

بذار مشت دلم وا بشه شاید یه راهی پیدا بشه

بفهمی که من دیوونتم توی رویاها هم خونتم

میمیرم از طرز نگاهت توی چشمام صورت ماهت

 دیگه گذشته آب از سرم بدونه اینه حرف آخرم

واسه من دیگه فرقی نداره روزگار چی پیش روم بذاره

دیگه گذشته آب از سرم دیگه نمیتونم ازت بگذرم

تکست آهنگ طرز نگاهت شهرام کاشانی

کی عاشقونه مثل من تو رو تماشا میکنه

فقط واسه یه اخم تو یه شهرو رسوا میکنه

تو گوش من صدای تو مثل یه لالایی

بیا ببین که جات چقت تو خلوتم خالیه

میمیرم از طرز نگاهت توی چشمام صورت ماهت

 دیگه گذشته آب از سرم بدونه اینه حرف آخرم

واسه من دیگه فرقی نداره روزگار چی پیش روم بذاره

دیگه گذشته آب از سرم دیگه نمیتونم ازت بگذرم

———————————————-


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:شهرام کاشانی, ] [ 17:33 ] [ زهرا ]
[ ]